فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

  • ۰
  • ۰

کمپانی مرک آلمان به آلمانی Merck KGaA از نوع شرکت سهامی عام شرکت مختلط بنا نهاده شده از سال ۱۶۶۸ ، شرکت دارویی مرک یک شرکت تولیدکنندهٔ مواد شیمیایی و دارویی در کشور آلمان است.

بنیانگذاران شرکت مرک Friedrich Jacob Merck می باشد.

دفتر اصلی شرکت دارویی مرک در شهر دارمشتات قرار دارد همچنین این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی نیز فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۵ شرکت سیگما-آلدریچ را بصورت کامل خریداری کرد.

 

محصولات دارویی مرک

امروزه شرکت مرک یک شرکت جهانی در زمینه شیمیایی داروسازی و زیست شناسی با حدود ۷۰ هزار کارمند در ۶۶ کشور جهان می باشد از محصولات اصلی مرک کریستال مایع، علوم زیستی، داروی بدون نسخه، ریز ملکول‌ها و زیست‌دارو و محصولات دارویی مرک می باشد .

مواد شیمیایی تولید شده این شرکت در گرید های مختلف دارویی , خلوص بالا برای کروماتوگرافی و آنالیز انواع محیط های کشت با استانداردهای روز آمریکا و اروپا می باشد.

مواد شیمیایی مرک در شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی به عنوان رفرنس  مرجع و استاندارد  کاربرد دارد.

در سالهای اخیر مرک با خرید شرکت های سیگما آلدریچ و میلی پور فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده است.

شرکت سیگما با تولید آدنوزین تری فسفات ATP و شرکت آلدریچ با تولید 1متیل،3نیترو،1نیتروگائیدین فعالیت خودشان را شروع به کار کردند که این شرکت هم  هم نهایت در سال های اخیر با شرکت مرک ادغام شد .

پشرکت میلی پور نیز در سال 1954 با تولید انواع فیلترها و ممبران ها شروع به کار کرده است و از شرکت های پیشرو در این صنعت بوده این شرکت در سال 2010 به شرکت مرک پیوست.

واردات و فروش مواد شیمیایی مرک MERCK

شرکت مینا تجهیز آریا در زمینه واردات مرک در زمینه واردات و پخش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی به عنوان شرکتی معتبر و قابل اعتماد فعالیت می کند ،با ارائه بیش از 2000 نوع از محصولات شرکت مرک آلمان آماده است تا در قالب پشتیبانی فنی و فروش محصولات مذکور درخدمت شما مشتریان محترم (ا همکاران، دانشگاهیان، مراکز تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی، کارگاه ها، کارخانه ها و کلیه ‏صنایع وابسته) باشد.

راههای ارتباطی شرکت مینا تجهیز آریا

شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را مبنی بر استعلام قیمت محصولات دارویی مرک ، مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و دیگر محصولات شرکت،از طریق چت انلاین یا پر کردن فرم مشاوره و یا از طریق راههای ارتباطی شرکت با ما در ارتباط بوده تا کمتر از 24 ساعت پیش فاکتور خود را دریافت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی