فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ریشه های مرک به قرن 17 در آلمان باز می گردد. در سال 1668 ، فردریش ژاکوب مرک ، مالکیت انگل آپوتکه (“داروخانه فرشته”) در دارشتاد آلمان را به دست گرفت.

شرکت مرک جز یکی از 5 شرکت برتر دارویی در سراسر جهان است که دارای 670000 پرسنل در 67 کشور جهان می باشد .

امانوئل مرک (نوادار بنیانگذار اصلی مرک) در سال 1827 فروش محصولات مرک را به صورت عمده شروع کرد.

امانوئل مرک و جانشینان وی تا سال 1890 کارخانه داروسازی-شیمیایی را ایجاد کردند که علاوه بر تولید مواد اولیه تعداد دیگری از مواد شیمیایی دیگر و دارو نیز تولید کردند.

شرکت مرک در سال 1995 شرکت خود از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل کرد که هنوز 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است .

شرکت میلی پور در سال 2010 به شرکت مرک پیوست.

شرکت مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ در سال 2015 توسط این شرکت خریداری شد.

آدرس سایت شرکت Merck

شرکت مرک پس از اتصال با شرکت سیگما آلدریچ امروز بیش از ۳۰۰ هزار محصول با گریدهای گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص تولید می کند و موجودی محصولات به همراه قیمت ها در سایت شرکت مرک آلمان قابل مشاهده میباشد .

www.merckgroup.com

www.merckmillipore.com

خرید مواد شیمیایی مرک

شما دوستان عزیز می توانید برای سفارش مواد شیمیایی مرک در ایران و استعلام قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان  و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راههای ارتباطی شرکت با مشاروان مینا تجهیز در ارتباط باشید.

شماره های تماس :

   02166900058

   02166901187

   02166903037

شماره فکس : 02166596634

شماره تلگرام و واتس آپ : 09362048289

کانال تلگرام : https://telegram.me/minatajhiz

ایمیل :minatajhiz_aria@yahoo.com

ساعات تماس : روزهای هفته از ساعت 8:30 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8:30 الی 13

  • مریم محبوبی
  • ۰
  • ۰

با یک سرچ در گوگل مراکز بسیاری برای خرید مواد شیمیایی و خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی پیدا خواهید کرد اما چیزی که حائز اهمیت می باشد معتبر بودن و خوشنام بودن مراکز فروش مواد شیمیایی می باشد .

مواد شیمیایی دارای گستره بسیار فراوانی هستند برخی از آن ها بسیار ارزان و برخی دیگر بسیار گران قیمت میباشند. بعضی مواد شیمیایی کاربرد صنعتی دارند و بعضی در آزمایشگاهها استفاده می شوند بنابراین با توجه به حساس بودن این مساله نمی توان از هر مرکز فروش مواد شیمیایی، این محصولات را خریداری کرد.

مینا تجهیز یکی از بهترین مراکز فروش مواد شیمیایی و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی است.

شرکت مینا تجهیزآریا به علت تجربه فراوان در زمینه فروش مواد شیمیایی و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، ضامن معتبر بودن محصولات خواهد بود و می تواند به عنوان بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی به شما معرفی گردد.

نکات مهم برای خرید مواد شیمیایی

در خرید مواد شیمیایی به دلیل حساسیتهای بالا برای انسان و محیط زیست بسیار باید توجه کرد و از مراکز معتبر باید خریداری شود همچنین برای نگهداری مواد شیمیایی باید آن را در دمای مناسبی نگهداری کنید.

بعضی از مواد شیمیایی فروش آنها ممنوعیت دارد و تنها به مراکز خصوصی ارائه داده می شوند.

مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند از درجه خلوص مناسبی برخوردار هستند و پس از میزان درجه خلوص آن را بر روی ظرف حاوی مواد می نویسند.

خرید مواد شیمیایی در تهران

همان طور که در بالا بیان کردیم مواد شیمیایی دارای حساسیت بالایی هستند و از این رو نگهداری و فروش آن در هر فروشگاهی امکان پذیر نیست.

یکی از مراکز خرید مواد شیمیایی در تهران می توان به بازار ناصر خسرو اشاره کرد. اصولا مراکز خرید مواد شیمیایی، مراکز مخصوصی برای آزمایشگاه های مواد شیمیایی فراهم کرده اند با این روش محیط مناسبی هم برای نگهداری آن فراهم کرده اند.

یکی دیگر از نکاتی که قابل توجه می باشد آن است که در خرید مواد شیمیایی در تهران می توانید سریعا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. هم چنین یکی از معتبرترین شرکت مواد شیمیایی، شرکت مینا تجهیز می باشد

سفارش آنلاین مواد شیمیایی

امروزه دیگر با استفاده از تکنولوژی می توان مواد شیمیایی را به صورت اینترنتی خریداری کنید دیگر با خرید آنلاین بدون واسطه می توانید اقدام به خرید مواد شیمیایی کنید از طرفی شرکت های مواد شیمیایی در تهران محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه می کنند.

شما می توانید از طریق پر کردن فرم سفارش مواد شیمیایی در سایت مینا تجهیز آریا به آدرس https://www.minatajhiz.co.ir/order-form.html  و یا از طریق راههای ارتباطی شرکت نسبت به خرید مواد شیمیایی ، خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و خرید مرک اقدام کنید .

  • مریم محبوبی