فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

سیگما آلدریچ یک شرکت آمریکایی از نوع سهامی عام فعال در زمینه علوم زیستی با بیش از ۹۶۰۰ تن پرسنل است. این شرکت در ۴۰ کشور دنیا فعالیت داشته و با بیش از 300000هزار محصول عمده در زمینه های مختلف داروسازی و زیست ‌فناوری فعالیت می کند. این شرکت شیمیایی از ادغام دو شرکت شیمیایی سیگما و شرکت آلدریچ در سال ۱۹۷۵، به وجود آمد.

شرکت سیگما آلدریچ عمده ی فعالیت هایش در حوزه علوم طبیعی (75%) و تکنولوژی های برتر (25%) است. این شرکت دانش بیوشیمی و علوم شیمی بنیانی را به صورت گسترده ای در اختیار دنیا قرار داد. این شرکت بزرگ و قدرتمند مشتری هایی از جمله کمپانی ها و شرکت های بزرگ و دانشگاه ها و انجمن های دولتی و بیمارستان و کارخانه ها دارد.

شرکت مینا تجهیز آریا به عنوان وارد کننده و پخش کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی به عنوان شرکتی معتبرو قابل اعتماد بخش وسیعی از محصولات کمپانی Sigma Aldrich را وارد نموده و در مراکز تحقیقاتی ،دانشگاهی و آزمایشگاهی و پژوهشی سراسر ایران توزیع نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت محصولات کمپانی سیگما آلدریج ( Sigma Aldrich ) با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره های تماس :

   02166900058

   02166901187

   02166903037

شماره فکس : 02166596634

شماره تلگرام : 09362048289

کانال تلگرام : https://telegram.me/minatajhiz

ایمیل : minatajhiz_aria@yahoo.com

  • مریم محبوبی
  • ۰
  • ۰

فروش مواد شیمیایی

شرکت مینا تجهیز آریا با افتخار اعلام می دارد، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه های مختلف آزمایشگاهی در ‏خدمت دانشگاهیان، مراکز تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی، کارگاه ها، کارخانه ها و کلیه ‏صنایع وابسته و مرتبط بوده و تمام توان خود را برای ارائه ی بهترین کیفیت به کار می بندد.‏

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شرکت مینا تجهیز آریا سالهاست در امر واردات و پخش مواد شیمیایی از کمپانی های معتبر امریکایی و اروپایی اعم از وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ ، مواد شیمیایی اکروس ، مواد شیمیایی آلفا ایسر، مواد شیمیایی اکسیر، فروش انواع آنزیم ها و نانو ذرات و مواد شیمیایی فلوکا fluka) فعالیت می کند.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش کلیه مواد شیمیایی آزمایشگاهی مینا تجهیز آریا در مقادیر دلخواه بفروش می رسد و از کیفیت درجه یک برخوردار می باشد و به صورت تضمینی ارائه می شود.

  • مریم محبوبی