فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

  • ۰
  • ۰

شرکت مینا تجهیز آریا متخصص در زمینه مشاوره،فروش و واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی، فروش مواد شیمیایی، فروش کیت تحقیقاتی و تجهیزات آزمایشگاهی در تهران و سایر شهرستانها به صورت عمده و جزئی می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و استعلام موجودی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

فروش جزئی مواد شیمیایی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی که به عنوان مهمترین مواد در آزمایشات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، با داشتن درصد خلوص بالا و گرید های مختلف، که بر روی بسته بندی هر ماده ذکر می شود، بسته به کاربرد و نیاز کاربران به کار برده می شوند.

شرکت مینا تجهیز آریا سالهاست در امر واردات و پخش مواد شیمیایی از کمپانی های معتبر امریکایی و اروپایی اعم از وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی اعم از مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ ، مواد شیمیایی اکروس ، مواد شیمیایی آلفا ایسر، مواد شیمیایی اکسیر، فروش انواع آنزیم ها و نانو ذرات و مواد شیمیایی فلوکا fluka فعالیت می کند.

ما در زمینه فروش جزئی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی ذکر شده در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

در فروش جزئی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی که در آن کالا برای مصرف و نه فروش مجدد، و در حجم کم به مشتری نهایی فروخته می‌شود ، در واقع به معنی فروش این نوع از کالا در مقادیر کوچک است.

عوامل موثر در قیمت فروش جزئی مواد شیمیایی

فروش آنلاین مواد شیمیایی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ )به دلایل نوسانات ارز و قیمت دلار در دسترس دوستان نمی باشد .

هزینه تبلیغات و حاشیه سود بالا ، هزینه‌هایی مانند هزینه آب و برق و انرژی، هزینه اجاره محل، دستمزد و حقوق کارکنان برای فروشندگان از جمله این عواملی است که بر قیمتها تاثیر می گذارد .

قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی بستگی به نوع و کیفیت ماده شیمیایی، تامین کننده، مقدار خریداری شده و بازار محلی دارد. همچنین، قابل ذکر است که قیمت‌ها در طول زمان تغییر ممکن است. برای اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت‌ها، بهتر است با فروشندگان مواد شیمیایی گفت‌وگو کنید یا در سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین مخصوص مواد شیمیایی جستجو کنید.

اگر اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات مواد شیمیایی و محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله لیست قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی , لیست قیمت مواد شیمیایی مرک , لیست قیمت مواد شیمیایی سیگما آلدریچ ندارید ، شما می توانید از طریق شماره های ارتباطی شرکت , تلگرام , چت انلاین و یا پرکردن فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید

شماره های تماس فروش جزئی مواد شیمیایی :

   02166900058

   02166901187

   02166903037

شماره فکس : 02166596634

شماره تلگرام و واتس آپ:09362048289  09927282910

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی