فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

  • ۰
  • ۰

آشنایی با شرکت سیگما آلدریج (Sigma Aldrich)

شرکت سیگما آلدریج یک شرکت شیمیایی، علوم زیستی و بیوتکنولوژی آمریکایی است که متعلق به گروه آلمانی Merck Group است. سیگما آلدریچ در سال 1975 با ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمیایی آلدریچ ایجاد شد.

این شرکت از طریق خریدهای مختلف رشد کرد تا اینکه بیش از 9600 کارمند داشت و در فهرست Fortune 1000 قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در سنت لوئیس است و تقریباً در 40 کشور فعالیت دارد.دفتر مرکزی این شرکت در سنت لوئیس است و تقریباً در 40 کشور فعالیت دارد.

در سال 2015، گروه مواد شیمیایی آلمانی مرک، سیگما-آلدریچ را به مبلغ 17 میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت در حال حاضر بخشی از تجارت علوم زیستی Merck است و در ترکیب با Millipore که قبلاً Merck خریداری کرده بود، به عنوان MilliporeSigma فعالیت می کند.

شرکت های تابعه سیگماآلدریج

  • آلدریچ یک تامین کننده در بازار تحقیقات و مواد شیمیایی خوب است. آلدریچ مواد شیمیایی آلی و معدنی، بلوک‌های ساختمانی، معرف‌ها، مواد پیشرفته و ایزوتوپ‌های پایدار را برای سنتز شیمیایی، شیمی دارویی و علم مواد فراهم می‌کند. کاتالوگ مواد شیمیایی آلدریچ، “کاتالوگ و کتاب آلدریچ” به دلیل گنجاندن ساختارها، داده های فیزیکی و منابع ادبیات، اغلب به عنوان کتاب راهنما استفاده می شود.

معرفی شرکت سیگما

  • سیگما تامین کننده اصلی بیوشیمیایی Sigma-Aldrich است که شامل آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، ابزار پزشکی قانونی، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آنها می شود.

شرکت سیگما

  • Sigma RBI محصولات تخصصی را برای استفاده در زمینه سیگنالینگ سلولی و علوم اعصاب تولید می کند. پیشنهادات آنها از معرف‌های بیوشیمیایی استاندارد تا ابزارهای تحقیقاتی تخصصی، از جمله لیگاندهای گیرنده‌ها و کانال‌های یونی، مهارکننده‌های آنزیم، آنتی‌بادی‌های اختصاصی فسفو، آنزیم‌های انتقال سیگنال کلیدی، و کیت‌های سنجش سیگنال‌دهی سلولی را شامل می‌شود.

معرفی شرکت سیگما

  • ISOTEC محصولات دارای برچسب ایزوتوپی را برای تعیین ساختار پروتئین، سنتز پپتید، پروتئومیکس، تحقیقات متابولیک، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، رزونانس مغناطیسی هسته ای، بسترهای تست تنفس، کشاورزی، و همچنین مخلوط گاز و گاز ارائه می دهد.
  • Riedel-de Haën در سال 1999 با Sigma-Aldrich ادغام شد و معرف ها و استانداردها را تولید می کند.
  • سوپلکو شعبه محصولات کروماتوگرافی سیگما آلدریچ است. ستون های کروماتوگرافی و ابزارهای مرتبط برای آزمایشگاه های محیطی، دولتی، مواد غذایی و آشامیدنی، داروسازی، بیوتکنولوژی، پزشکی و شیمیایی را فراهم می کند. محصولات آماده سازی نمونه و استانداردهای مرجع شیمیایی.
  • Sigma-Aldrich Fine Chemicals (SAFC)  شاخه تامین مواد شیمیایی خوب Sigma-Aldrich است که متخصص در مواد خام برای محصولات کشت سلولی است. خدمات سفارشی برای مواد اولیه، تولید مواد فعال دارویی.
  • Sigma Life Science  محصولاتی مانند DNA/RNA الیگوهای سفارشی را ارائه می دهد. پروب های DNA و LNA سفارشی؛ siRNA پپتیدها و کتابخانه های پپتیدی با نشاندار ایزوتوپی.
  • آزمایشگاه های مهندسی ژنتیک پیشرفته سیگما (SAGE) یک بخش در سیگما-آلدریچ است که در دستکاری ژنتیکی سیستم های in vivo برای کاربردهای تحقیق و توسعه خاص تخصص دارد. در سال 2008 به منظور بررسی فناوری هسته روی انگشت روی و کاربرد آن برای مدل‌های تحقیقاتی بیماری تشکیل شد. آزمایشگاه SAGE واقع در سنت لوئیس، میسوری، موش های ناک اوت را برای مطالعه بیماری ها و اختلالات انسانی (مانند اوتیسم) ساخته است که تا 95000 دلار آمریکا به فروش می رسد. SAGE همچنین اولین تلاش موفق خود را در ایجاد “خرگوش حذفی” اعلام کرد. امکانات آن شامل یک ویواریوم بدون پاتوژن خاص و زیست ایمن و همچنین آزمایشگاه های تحقیق و توسعه است.
  • Carbolabs مقادیر تحقیقاتی مواد شیمیایی تولید شده توسط واکنش های فسژناسیون را تولید می کند. این شرکت در سال 1998 خریداری شد.
  • BioReliance خدمات آزمایش و تولید را به شرکت‌های دارویی و بیودارویی ارائه می‌کند که چرخه محصول را از توسعه اولیه قبل از بالینی تا تولید دارای مجوز را در بر می‌گیرد. این شرکت در ژانویه 2012 توسط سیگما آلدریچ خریداری شد
  • ۰۲/۰۵/۲۵
  • مریم محبوبی

شرکت تابع سیگما

شرکت سیگما آلدریج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی