فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

فروش و واردات مواد شیمیایی تخصصی و ملزومات آزمایشگاهی

  • ۰
  • ۰

شرکت MERCK مرک که معمولا با نام گروه مرک( Merck Group) شناخته می‌شود ،از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی- آرایشی، پلاستیک ها و … است.

"کمپانی مرک دارای بیش از ده هزار ماده شیمیایی در گرید آزمایشگاهی می باشد . هم اکنون مرک 33000 کارمند در شرکتهای تابعه خود در 60 کشور دنیا دارد.

گروهها تولیدی مرک در بخشهای مختلف بیش از 20000 محصول تخصصی درحیطه دارویی ، مواد شیمیایی خاص و محصولات آزمایشگاهی را تولید می کنند."

شرکت مرک تلاش می‌کند تا از طریق همکاری با علمای برجسته، دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در سراسر جهان، نوآوری‌های بزرگی را در زمینه پزشکی و بهداشت عمومی ایجاد کند.

این شرکت در تلاش است تا با روش‌های پیشرو، حل مشکلات سلامتی بشر را تسهیل کند.

توانمندی بزرگ شرکت Merck در تحقیق و توسعه، تکنولوژی پیشرفته و تفکر نوآورانه در زمینه علمی، باعث شده تا شرکت در برخی از زمینه‌های مهم، مانند سرطان، بیماری‌های خونی، بیماری‌های مشترک و غیره، یک رهبری جهانی داشته باشد.

نمایندگی خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان در تهران

 شرکت مینا تجهیز آریا در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک در تهران ،فروش سیگما آلدریچ ، واردات و پخش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی به عنوان شرکتی معتبر و قابل اعتماد فعالیت می کند.

مینا تجهیز آریا با ارائه بیش از 2000 نوع از محصولات شرکت مرک آلمان آماده است به عنوان نمایندگی مرک آلمان در تهران و شهرستانها درخدمت شما مشتریان محترم می باشد.

انواع مواد شیمیائی مرک با سرتیفیکیت اصل بودن کالا و با بهترین قیمت کد مواد مورد نظر خود را اعلام دارید و بهترین قیمت را از ما دریافت دارید .

 

ارتباط با مینا تجهیز مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، استعلام قیمت مواد شیمیایی و خرید مواد شیمیایی مرک با کارشناسان مینا تجهیز آریا تماس حاصل بفرمایید.

همچنین این شرکت نمایندگی مرک در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات مرک  با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

02166900058

   02166901187

   02166903037

شماره تلگرام و واتس آپ : 09362048289

کانال تلگرام : https://telegram.me/minatajhiz

ایمیل :minatajhiz_aria@yahoo.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

  • ۰۲/۰۶/۰۹
  • مریم محبوبی

فروش مرک آلمان

فروش مرک تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی